Instagram

  • FORMATY ZDJĘĆ
    Tabela formatów dla czterech rodzajów powierzchni papieru.
    Format
    Dokładny wymiar zdjęcie w cm
    **Optymalna wielość pliku w pikselach
    błysk
    mat
    jedwab
    metal
    9x13
    8,7x12,7
    1028x1500
    x
    x
    x
    -
    10x15
    10,2x15,3
    1205x1807
    x
    x
    x
    x
    13x18
    12,7x17,8
    1500x2102
    x
    x
    x
    -
    15x21
    15,2x21,3
    1795x2516
    x
    x
    x
    x
    20x30
    20,3x30,5
    2398x3602
    x
    x
    x
    x
    24x30
    24x30,5
    2400x3050
    x
    x
    x
    x

    30x40

    30,5x40
    3050x4000
    x
    x
    x
    x
    30x45
    30,5x45
    3050x4500
    x
    x
    x
    x
    30x60
    30,5x60
    2402x4724
    x
    x
    x
    x
    30x90
    30,5x90
    2402x7087
    x
    x
    x
    x
    40x50
    40x50*
    3150x3937
    x
    x
    x
    x
    40x60
    40x60*
    3150x4724
    x
    x
    x
    x
    50x50
    50x50*
    3937x3937
    x
    x
    x
    x
    50x60
    50x60*
    3937x4724
    x
    x
    x
    x
    50x70
    50x70*
    3937x5512
    x
    x
    x
    x
    50x80
    50x80*
    3937x6299
    x
    x
    x
    x
    60x70
    60x70*
    4724x5512
    x
    x
    x
    x
    70x70
    70x70*
    5512x5512
    x
    x
    -
    x
    70x80
    70x80*
    5512x6299
    x
    x
    -
    x
    70x90
    70x90*
    5512x7087
    x
    x
    -
    x
    70x100
    70x100*
    5512x7874
    x
    x
    -
    x
     
    Tabela maksymalnych formatów dla czterech rodzajów powierzchni papieru.
    Szerokość rolki
    cm
    Maksymalny format cm
    błysk
    mat
    jedwab
    metal
    10,2
    10,2x42
    x
    -
    -
    -
    12,7
    12,7x42
    x
    -
    -
    -
    15,2
    15,2x42
    -
    x
    x
    -
    20,3
    20,3x42
    -
    -
    x
    -
    30,5
    30,5x400
    x
    x
    x
    x
    50,8
    50,8x400
    x
    x
    x
    x

    61,0

    61x400
    -
    -
    x
    -
    76,2
    76,2x400
    x
    x
    -
    x

    *białe paski które pozostają po naświetleniu wynikające z szerokości rolki zostają odcięte

    **wielkość w pikselach została obliczona: dla formatów od 9x13 do 30x45 z 300DPI, dla
    formatów od 30x60 do 70x100 z 200DPI.

    Jest możliwość wykonać np zdjęcie w formacie np 13x18 na papierze matowym ale cena tego zdjęcia kształtować się będzie tak jak formatu 15x21 ze względu na to że zostanie ono wykonane z rolki o szerokości 15,2 z białym paskiem do odcięcia.

    W razie pytań proszę o kontakt 507926348 lub firma@studiofotoa.pl  

  • KALIBRACJA MONITORA

    Monitor w pracowni fotografa amatora i profesjonalisty.

    Od kilku lat obserwujemy prawdziwą "rewolucję cyfrową" w dziedzinie rejestracji obrazu. Wakacje spędzamy najczęściej z aparatem cyfrowym. Jest on poręczny, mało skomplikowany w obsłudze. Wykonujemy bardzo dużo zdjęć. Wielokrotnie więcej niż czyniliśmy to wcześniej wykorzystując aparaty z filmem.

    Wykonanie odbitki na papierze zlecamy w fotolabie cyfrowym i bardzo szybko możemy podziwiać swoje zdjęcia.
    Cieszymy się bo zdjęcia są na prawdę fantastycznie dobre jakościowo, ilość nieudanych ekspozycji jest niewielka. Można z nich zrezygnować lub poprosić o możliwą do wykonania korektę cyfrową. Takie podejście jest charakterystyczne dla typowego użytkownika, który postępuje tak jak uprzednio oddając filmy do wywołania i wykonania odbitek.

    Fotograf profesjonalista, zaawansowany amator postępują trochę inaczej.
    Zdjęcia „wywołujemy” na monitorze komputerowym. Następnie wykonywana jest selekcja, katalogowanie i obróbka w programach graficznych.
    Dopiero potem przychodzi czas na reprodukcję wybranych zdjęć na papierze czyli zlecenie wykonania odbitki na papierze w fotolabie cyfrowym. Niestety często dochodzi do zasadniczego braku zgodności reprodukcji w stosunku do tego co widać na monitorze. Jesteśmy niezadowoleni. Całą winą obarczamy laboratorium, no bo przecież "oni" powinni zrobić to dobrze.

    Przedstawię kilka podstawowych zasad, związanych z praktyką zarządzania barwą (CMS - Color Management System), których przestrzeganie spowoduje poprawę jakości i przewidywalności rezultatów prac graficznych. Zasady te dotyczą zarówno punktu wykonującego reprodukcję a także zleceniodawcy, który nie zawsze przygotowuje swoje prace w sposób umożliwiający wierną reprodukcję.

    Podstawowy plan działania.
    1. Przygotowanie monitora do pracy - kalibracja.
    2. Ustawienie programów graficznych.
    3. Światło przy monitorze.
    4. Współpraca z fotolabem cyfrowym - profile ICC.

    Ad. 1. Do niedawna powszechnie uważano, że nie ma sensu kalibrowanie monitorów bo i tak nie będzie można uzyskać zgodności reprodukcji. Podobnie trudno było przekonać użytkownika komputera do stosowania profili barwnych ICC. Upowszechnienie wysokich standardów jakości wymusiło konieczność stosowania technik zarządzania barwą.
    Monitor, który nie ma własnego profilu barwnego (charakterystyki barwnej), będzie wyświetlać barwy w sposób przypadkowy. System zarządzania CMS w komputerze Windows czy MacOsX, przy braku profilu konkretnego urządzenia, korzysta z profili domyślnych. Dlatego też wyświetlanie monitora w takiej sytuacji będzie obarczone bardzo dużym błędem. Monitor należy profilować często, najlepiej co 2 tygodnie. Dlatego posiadanie kalibratora do monitora graficznego staje się koniecznością.

    W użytkowaniu są obecnie starzejące się monitory z kineskopem CRT oraz nowoczesne monitory z matrycą ciekłokrystaliczną LCD. Nie można już kupić nowego monitora CRT, produkcja zakończyła się. Monitory te w ostatnich latach prezentowały bardzo dobre właściwości reprodukcji barw, bardzo niskie błędy reprodukcji (niskie współczynniki Delta E). Jednak ich gamut nie wykraczał poza przestrzeń sRGB. Obecnie oferowane są tylko monitory LCD. Jeżeli wybierzemy odpowiedniej klasy monitor graficzny, nie odczujemy zmiany w stosunku do monitora CRT. Monitory LCD zdecydowanie wyprzedziły CRT-ki pod względem gamutu barwnego, potrafią wyświetlić gamut przestrzeni RGB Adobe. Niestety koszt tych monitorów jest bardzo wysoki.
    Konkurencja i wzrost produkcji matryc LCD przyczyniły się do tego, że można już kupić profesjonalny monitor w cenie poniżej 10 tys. zł taki, który wyświetla około 95% gamutu Adobe 1998. To jest wybór dla profesjonalnego fotografa.
    Pozostali fotografowie najczęściej wybierają monitor uzależniając zakup od zasobności portfela. Nie ma niestety dobrych i tanich monitorów graficznych. Jak ocenić monitor przed zakupem? Chyba jedynym sposobem jest udanie się do firmy specjalizującej się w sprzedaży monitorów graficznych. Firmy, która przeprowadzi pełną kalibrację monitora oraz analizą wyników pomiarów. Na rynku monitorów graficznych LCD zachodzą dynamicznie zmiany i rada fachowca jest potrzebna.

    Kilka słów o kalibracji monitora.
    W monitorach profesjonalnych kalibracja i profilowanie ICC odbywa się automatycznie praktycznie bez udziału operatora.
    Polega to na uruchomieniu odpowiedniego programu producenta monitora, podłączeniu przyrządu (kolorymetr, spektrofotometr), ustaleniu parametrów takich jak gamma, temperatura bieli, luminancja.
    Startujemy proces i po około 10-15 minutach mamy skalibrowany monitor z profilem zapisanym w systemie operacyjnym komputera.
    Pozostałe monitory wymagają od operatora wykonywania zmian w ustawieniach monitora w trakcie jego kalibracji. Proces profilowania jest automatyczny. Nie znaczy to, że czynności kalibracyjne i profilowanie będą trwać dłużej niż w przypadku kalibracji automatycznej. Odrobina wprawy i ćwiczenie co dwa tygodnie spowoduje, że będzie to rutynowa, łatwa i szybka operacja.
    Program przy pomocy kolorymetru lub spektrofotometru pomaga zmierzyć i ustawić ręcznie parametry takie jak jasność, kontrast oraz temperaturę bieli monitora, a następnie automatycznie wykonuje profil ICC.

    Usługi kalibracji monitorów są moim zdaniem dopuszczalne bo w efekcie mamy jednak skalibrowany monitor i na pewien czas to wystarczy. Na skutek starzenia się matryc LCD/luminoforów CRT po dwóch, czterech tygodniach trzeba jednak odświeżyć profil. Wszystkim profesjonalistom polecam zakup stosownego kalibratora. Często przy zakupie monitorów graficznych stosuje się sprzedaż wiązaną monitor + kalibrator. Można zaoszczędzić kilkaset złotych. Jako urządzenie zdecydowanie rekomenduję X-Rite Eye-One Display2.

    Ad2.
    Ustawienie aplikacji graficznej to proste zagadnienie.
    Omówię na przykładzie Photoshopa.
    Profesjonalista jako przestrzeń roboczą RGB wybierze Adobe 1998 lub ProPhoto.
    Amator zaawansowany - częściej Adobe 1998, rzadziej sRGB.
    Amator powinien pracować jedynie w sRGB.
    Gdzie jest miejsce dla profilu naszego monitora?
    Do niedawna aplikacje do kalibrowania ustawiały wykonany profil ICC monitora w przestrzeni roboczej RGB Photoshopa. Nie było to z gruntu złe ale często prowadziło do niepożądanej sytuacji w której pliki RGB były konwertowane do przestrzeni monitora i potem nie można było już wrócić do oryginału o często większym gamucie. Nowe wersje PhotoShopa nie wymagają tego. Dzisiaj aktywowaniem profilu monitora powinien zająć się system operacyjny komputera.
    W systemie operacyjnym MacOsX nie ma żadnego problemu. Profil aktywuje się po kalibracji monitora. W Windows jest podobnie, profil aktywuje się automatycznie. Jednak często napotykamy na problemy z pracą systemu zarządzania kolorami ICM. Windows od poziomu XP generalnie zarządza kolorem podobnie jak Mac ale daleko mu do tego co oferuje ColorSync Macintosha. Dlatego profesjonalni fotografowie chętniej korzystają z komputerów Macintosh.

    Ad3.
    Światło pełni bezsprzecznie podstawową rolę w pracowni fotograficznej. Pracując z monitorem oświetlenie ma także pierwszorzędne znaczenie. Z doświadczenia wiem, że problem oświetlenia przy monitorze, traktowany jest często jako błahy. Rodzi to dziwne sytuacje gdy na oprzyrządowanie, komputery, monitory itd., wydaje się bardzo duże kwoty a zapomina się warunkach oświetlenia w pracowni komputerowej.
    Być może przyczyniają się do tego wysokie koszty profesjonalnych komór świetlnych. W praktyce można ten problem rozwiązać w różny sposób ale koniecznie musi być rozwiązany.
    Ocena reprodukcji powinna mieć miejsce w takich samych warunkach oświetlenia (luminancja, temperatura barwowa) jakie są one ustawione w monitorze. Otoczenie monitora powinno być neutralne barwnie. Wszelkie jaskrawe ozdobniki i niepotrzebne przedmioty w bezpośrednim otoczeniu monitora, mogą przyczynić się do powstania niezamierzonych błędów w subiektywnej ocenie i interpretacji barw. Natężenie oświetlenia w pobliżu monitora powinno być zdecydowanie niższe niż mierzone na monitorze. W bezpośrednim otoczeniu monitora zalecany jest delikatny półmrok na poziomie 60 cd/m2. Jasność monitora LCD nastawiamy w zakresie od 100 do 140 cd/m2. Osobiście preferuję niższą wartość czyli około 100 cd/m2. W pomieszczeniach jaśniejszych trzeba stosować nastawy wyższe. Na szczęście monitory LCD nie mają problemów z osiągnięciem wyższej jasności ale musimy pamiętać, że im wyższa jasność tym większy problem możemy mieć z jakością generowanej czerni a pośrednio z naszymi oczami, które będziemy wystawiać na intensywny strumień światła w długim okresie czasu z niewielkiej odległości.
    Ściany pracowni powinny być neutralne, zasłony w oknach także. Jeżeli tak gruntowne zmiany są trudne do przeprowadzenia wystarczy zadbać aby kącik do pracy z monitorem był właśnie tak urządzony. Profesjonalista skorzysta ze specjalnej komory ze światłem sztucznym o temperaturze 5000K z regulacją jasności, amatorzy często montują sobie samodzielnie wykonane komory do oceny barwy, montując w nich niezbyt drogie ale specjalistyczne świetlówki graficzne o temperaturach zbliżonych do 5300 - 5400 K.
    Ważna informacja - wszystkie wspomniane wyżej parametry światła możemy zmierzyć profesjonalnym kolorymetrem do kalibracji i profilowania monitorów X-Rite Eye One Display 2.

    Ad4.
    Dlaczego potrzebny jest nam profil ICC fotolabu?
    A aplikacji graficznej takiej jak PhotoShop można symulować na ekranie monitora wygląd zdjęcia bazując na profilu fotolabu czy urządzenia końcowego na którym będzie ono finalnie reprodukowane. Aby to wykonać musimy mieć skalibrowany monitor oraz profil urządzenia na którym będzie wykonywana odbitka. Brak profilu monitora lub urządzenia końcowego, uniemożliwi wykonanie tej jakże ważnej próby barw. Posługując się tą techniką jesteśmy w stanie przede wszystkim ocenić jak na danym urządzeniu będzie wyglądać nasza praca, możemy zawczasu wykonać korekty, uczynić wszystko co możliwe aby uzyskać jak najlepsze rezultaty. Technika softproofingu o której piszę, odgrywa już od dłuższego czasu ważną rolę w pracowniach graficznych prepress, przygotowujących prace poligraficzne. Jednak możliwości jej stosowania są ograniczone w związku z gamutem popularnych monitorów graficznych, który nie wykracza poza przestrzeń sRGB. W reprodukcji na papierze fotograficznym w fotolabie cyfrowym przestrzeń sRGB w zupełności wystarcza i ważne jest aby profil ICC fotolabu wykonany na dany papier fotograficzny był bardzo dobrej jakości. W nowoczesnych fotolabach cyfrowych zagwarantowana jest wysoka stabilność procesów chemicznych. Pozostaje więc tylko kontrolować te procesy, okresowo odświeżać profile ICC urządzeń i w ten sposób gwarantować najwyższą z możliwych jakość usług.

    W firmie  STUDIO FOTO A opisane wyżej zasady zostały z powodzeniem wdrożone. Zarówno amatorzy jak i profesjonaliści mogą być spokojni o rezultaty swoich prac. Przy okazji personel jest przeszkolony w zakresie CMS i zawsze możecie Państwo uzyskać poradę i pomoc w tym zakresie.

     Przydatny link pomagający określić jakość naszego monitora    http://www.displaycalibrationtools.com/ 

  • PROFILE ICC
    Wykonujemy profile ICC
    -monitorów LCD i CRT
    -drukarek atramentowych ilaserowych (RGB i CMYK)
     
    Ceny brutto:
    - monitor 50,- PLN
    - drukarka 250,- PLN
     

    Informacje ogólne 

    Papier Fujicolor Crystal Archive

     

    Prezentujemy nowy Papier Fujicolor Crystal Archive na którym aktualnie wykonujemy odbitki w formacie  15x21 i 21x30 cm oraz wszystkie formaty dynamiczne o szerokości 21cm. Papier ma emulsję  błyszczącą. To papier barwny na bazie halogenków srebra zaprojektowany do wykonywania odbitek barwnych wysokiej jakości przy użyciu drukarek analogowych i cyfrowych. Papier wykorzystuje najnowocześniejszą technologię emulsji z halogenkami srebra, sprzęgacze i budowę warstwową, zapewniając bogatszą reprodukcję barw, czystszą biel, lepszą stabilność obrazu i łatwiejsze obchodzenie się ze zdjęciami.

     

     

     

    Informacje ogólne  
    4MD Digital Color Paper
     

    Papier fotograficzny z XXI wieku

    Nowy, profesjonalny papier fotograficzny, który poprawia drukowanie obrazów za pomocą błyszczących, żywych kolorów i delikatnych odcieni skóry ludzkiej. Jest to optymalne rozwiązanie zarówno dla obrazu cyfrowego, jak i optycznego. Ten artykuł jest przeznaczony zarówno do minilabów analogowych, jak i cyfrowych.

    Na tym papierze wykonujemy odbitki w formatach od 9x13 do 15x21. Emulsja papieru błyszcząca i matowa.

     

    • Bardzo szeroka gama reprodukcji kolorów
    • Głęboki, bogaty czarny
    • Wysoka jakość bieli
    • Wyjątkowa ostrość czcionek, grafiki i obrazów
    • Bardzo wysoka trwałość obrazu
    • Grubość 235 μm
     
    Informacje ogólne
    KODAK PROFESSIONAL SUPRA ENDURA VC Digital Paper

     

     

    Pragniemy Państwu zaprezentować NOWY papier firmy Kodak, zaprojektowany dla cyfrowych procesów korzystających z systemu zarządzania barwą. Charakteryzuje on się rozszerzonym gamutem, doskonałą reprodukcją kolorów skóry, wyjątkową ostrością: obrazów kreskowych, liter, grafiki, zdjęć. Wspaniałą jakością obrazu – powtarzalność wyników.

    Współpracując z zawodowymi fotografami, laboratorium StudioFotoA bierze udział w procesie tworzenia odbitek o wysokiej jakości – profesjonalnych fotografii. Nasze laboratorium nie ustaje w poszukiwaniu nowych możliwości poprawy jakości oraz wybieganiu naprzeciw wysokim oczekiwaniom Naszych klientów. Pragniemy Państwu dać możliwość korzystania z profesjonalnych materiałów wysokiej jakości. Papiery KODAK PROFESSIONAL ENDURA ustanowiły standard dla profesjonalnej fotografii cyfrowej, jednak dzięki nowym papierom z rodziny ENDURA możliwe jest odwzorowanie jeszcze bardziej żywych i jeszcze bardziej nasyconych kolorów.
    W przypadku nowego papieru SUPRA ENDURA VC Digital Paper, mamy jeszcze bardziej rozszerzony gamut (rys.1) odwzorowywanych na nim barw. To nowa emulsja pozwala nie tylko poprawić odwzorowanie barw, ale również utrzymać reprodukcję kolorów skóry na stałym, wysokim poziomie. Odwzorowanie obrazów kreskowych, liter oraz grafiki jest nie tylko bardziej barwne, ale również niezwykle ostre i precyzyjne – jest to kolejna poprawa jakości w stosunku do poprzedniego papieru typu Endura.
    Firma StudioFotoA udostępniając i tworząc profile ICC dla każdego rodzaju powierzchni papieru, ma na celu jeszcze lepsze odwzorowanie kolorów i zniwelowanie ewentualnych różnic pomiędzy strukturami jak i emulsjami poszczególnych papierów. Dzięki zastosowaniu nowego spektrofotometru do tworzenia profili papierów fotograficznych jak i profili monitorów, uzyskaliśmy jeszcze dokładniejszy profil ICC monitorów i niespotykaną zgodność kolorystyki wyświetlanej na monitorze komputera z obrazem naświetlonym na papierze fotograficznym Kodak Endura VC (testy zgodności zostały wykonane na polu szarości o gęstości 50%).

    Przykładowe gamuty (przedstawione jako wycinek z bryły barw Lab
    - dla L=50)

    gamut papieru kodak portra endura

     

    Noritsu QSS 3300

    Papier Kodak Premiere VC lub 4MD Digital Color Papier


    pobierz plik
     

    data: 18.09.2018r.
    papier:  4MD Digital Color Papier

    szerokość rolki: 10,2 cm 
    format:   10x15cm, 10xlong

    rodzaj: błyszczący

    Metoda konwersji: Perceptual/wizualny



    pobierz plik
     

    data: 28.10.2011r.
    papier: 4MD Digital Color Papier

    szerokość rolki: 15,2cm
    format: 10x15cm   15x21cm
    rodzaj: matowy

    Metoda konwersji: Perceptual/wizualny



    pobierz plik
     

    data: 21.12.2018r.
    papier: Kodak Supra Premiere VC

    szerokość rolki: 15,2 cm
    format: 10x15cm  15x21cm
    rodzaj: jedwabisty

    Metoda konwersji: Perceptual/wizualny



    pobierz plik
     

    data: 14.12.2018r.
    papier: Kodak Supra Premiere VC

    szerokość rolki: 21cm
    format: 15x20cm  20x30cm 20xlong
    rodzaj: jedwabisty

    Metoda konwersji: Perceptual/wizualny

    data: 14.04.2010r.
    papier: Fuji Crystal

    szerokość rolki: 21cm
    format: 15x21cm  21x30cm
    rodzaj: błyszczący

    Metoda konwersji: Perceptual/wizualny


     

    durst Theta 76

    Papier Kodak Supra Endura VC



    pobierz plik
     

    data: 04.03.2010r.
    papier: Kodak Supra Endura VC
    format: od 24x30 cm do 76x400 cm
    rodzaj: błyszczący

    Metoda konwersji: Perceptual/wizualny



    pobierz plik
     

    data: 04.03.2010r.
    papier: Kodak Supra Endura VC
    format: od 24x30 cm do 76x400 cm
    rodzaj: matowy

    Metoda konwersji: Perceptual/wizualny



    pobierz plik
     

    data: 04.03.2010r.
    papier: Kodak Supra Endura VC
    format: od 24x30 cm do 76x400 cm
    rodzaj: jedwabisty

    Metoda konwersji: Perceptual/wizualny



    pobierz plik
     

    data: 16.06.2009r.
    papier: Kodak Endura
    format: od 24x30 cm do 76x400 cm
    rodzaj: metaliczny

    Metoda konwersji: Perceptual/wizualny

     

     

  • PROFILE ICC informacje

    Gdzie umieścić w systemie profil ICC (Win/Mac)
    Instalacja profilu barwnego w systemie Windows jest bardzo prosta.
    Klikamy prawym klawiszem myszy na profilu i z rozwiniętego menu wybieramy opcję
    "zainstaluj profil", ale jeśli ktoś lubi mieć pełną kontrolę, może skopiować pliki
    bezpośrednio do katalogu, w którym Windows kolekcjonuje profilową prozę:

     

     

    Windows
    \Windows\system32\spool\drivers\color

     

     

    Mac OSX

    \System\Library\ColorSync\Profiles\

    Po zainstalowaniu profilu ICC otwieramy w Photoshopie plik, z którego chcemy
    wykonać prawidłowo oprofilowaną odbitkę.
    Zanim przekonwertujemy profil obrazka do profilu labu możemy podejrzeć wynik
    konwersji bez jej wykonywania. W Photoshopie pozwala na to opcja Customize Proof
    Condition dostępna w menu View -> Proof Setup -> Custom...

    W okienku Device to Simulate wybieramy profil barwny, który chcemy zasymulować
    (w naszym przypadku jest to wcześniej zainstalowany profil dla danego rodzaju
    papieru naświetlanego na minilabie) i zaznaczamy opcję Preview.
    Informacja o zdjęciu w Photoshopie

    Zobaczymy, że kolory zostały
    wirtualnie przetłumaczone na
    język labu, czyli mamy
    podgląd odbitki jaką
    otrzymamy po naświetleniu.
    Pod warunkiem, że ten
    właśnie profil zostanie nadany
    w laboratorium
    fotograficznym przed
    naświetleniem zdjęć.
    W przypadku gdy wysyłamy
    zdjęcia za pomocą programu
    FotoSender  firmy StudioFotoA
    możemy określić czy ma
    zostać nadany profil ICC
    przez Laboratorium, lub też
    sami przekonwertowaliśmy
    swoje pliki profilem ICC
    np. w Photoshopie. Wtedy nie
    jest wskazane by nadanie
    profilu wykonało jeszcze raz
    Laboratorium.

    Proszę w uwagach napisać informację o konwersji profili kolorów.

     

     

     
    W Photoshopie z menu Edit wybieramy Convert to Profile

    Convert to profile - Konwertuj do profilu
    Przy włączonym podglądzie obrabiamy nasze zdjęcie. Przed przystąpieniem do
    konwersji do profilu ICC danego labu, czy rodzaju papieru na jakim zostanie
    naświetlone zdjęcie, lepiej jest zapisać je w oryginalnej przestrzeni kolorystycznej
    (sRGB lub Adobe RGB).
    DO LABORATORIUM WYSYŁAMY KOPIĘ Z ZADANYM PROFILEM ICC !
    Konwersja przytnie nam bezpowrotnie przestrzeń barwną naszego pliku do
    przestrzeni (mniejszej) danego labu.

     

     

     

DANE FIRMY:
adres

Adres:  ul.Św.Wojciech 37

         41-922 Radzionków

telefon

telefon:  507926348

mail

e-mail:  firma@studiofotoa.pl

INFORMACJE:

KOMUNIA OFERTA